Úvod » Spoločenské vedy » Integrované vzdelávanie žiakov s vývinovými poruchami učenia
Problematika špecifických porúch učenia nadobúda čoraz väčšie parametre. Pri individuálnej integrácii sú žiaci so ŠVVP zaraďovaní do tried a výchovných skupín spolu s ostatnými žiakmi školy a sú vzdelávaní podľa individuálneho výchovno-vzdelávacieho programu, pričom učebné osnovy a výchovné postupy sú prispôsobené ich potrebám, Práve s touto problematikou, integráciou žiakov s poruchami učenia sa zaoberá autorka knihy. Okrem teoretickej, legislatívnej roviny kniha ponúka bohaté skúsenosti zo školskej praxe, čo môže byť užitočné tak pre odborníkov, predovšetkým pedagógov, školských psychológov, špeciálnych pedagógov ako aj pre rodičov, nakoľko sa v nej spája teória s každodennou praxou, ponúka riešenia pre školy, odporúčania pre prax so zameraním na edukáciu žiakov so špecifickými poruchami učenia na druhom stupni základnej školy podľa individuálnych vzdelávacích programov.